Nerede eski bonibonlar?

Insana doymus bir 63yolculugu esnasinda, oksijenin karaborsa oldugu bir atmosferde "bakkal assault" yapmam gerektigini dusundum ki susamistim.Yandaki kizlarin "430ytlden 100ytlye dusmus hemen kaptim cizmeyi, yine de merthan'a begendiremedik ayol" serzenislerinden gazi almis bunyem, kapilar acildigi gibi suzukiii! efektiyle disari suzuluverdi.Iki adim otedeki bakkala girdi ve kandirikci dolaptaki suyu kapti.Ama o esnada bunun yaninda birseyler yenmeli dedi ki, esas olayimiz burada basliyor.Gozler fildir fildir hos birsey aramakta..Albeni- i ih..Kinder surpriz- abes kacar + oyuncagini koyacak yerim yok..Damak- hmm orgazm tehlikesi..(Aniden gozler en sagdaki bonibonlara kayar.) Olamaz niye bukadar bekledim yeniden denemek icin, en son nezaman bonibonun kapagini sampanya acar edasiyla basparmagimla kaldirdigimi ve kafaya diktigimi hatirlamiyorum! Elbetti ki aldim.O anda bonibon icin "bunlar ithal mallar, kriz dolayisiyla dolar firladi,zam yedi, 34dolar yani 68ytlye satiyoruz" deseydi bile alacaktim.Neyse nazik basparmak hareketinden sonra kafaya diktim ve...Koskoca bi I-IH! Ayni tad diildi.Hatta bok gibiydi.Nasil olur dedim, yoksa ben mi degistim tum dunya ve bonibon stabil iken? Elime doktum bi kismini ve baktim ki "favori bonibonum olan kirmizi yoktu ortalarda ve onun yerine PEMBE BONIBON diye ne ayak oldugu belirsiz bir cesit eklenmisti." Tepem atti epey.Ardindan o igrenc tadi sonlandirmaya ve birdaha bonibon illetine bulasmamaya karar verdim.Sonlarina yaklastigimda icinden bir tane kirmizi bonibon cikti ve bunu "kidemli bonibon tuketicisi" bir insan olan bana hakaret olarak algiladim ki zaten o kirmiziyi da yanlislikla yere dusurdum.Bitirdigim de anladim ki icindeki cikolata azaltilmis, cikolatayi distan saran yendiginde "KIP" sesine sebep olan kaplama kalinlastirilmisti.Ardindan o "kutsal bonibon kutusu" parcalandi, kagit gibi duzeltildi ve uzerinde x + 5 = 3 (mod 9) tadinda birseyler yazildi, tahtalar arasindaki ince araliklardan gecirilerek oyuncak vazifesi gordu."Yarattiklari tanriyi(putu) yiyen eski insanlar" ic gidiklanmasini yasadim sinirsizca.

Yorumlar

E. Wsdm dedi ki…
x eşittir 7

Bu blogdaki popüler yayınlar

Montaigne "Denemeler" den alintilar

Minimalizm üzerine düşünceler