potpourri V

  • Bitki caylarini cok karistirdigim donemlerde, cok saglikli olabiliyorum.
  • Cocukken dondurma sezonu acilsa da Algidanin yeni dondurma seceneklerini, fiyatlandirmasini gorsek diye beklerdim. Hala beklerim.
  • En sevdigim Disney karakteri olan Donald Duck'in pelus oyuncagini gorup alamamak ne kotu bir durumdur. Son oyuncakci ziyaretimde pelus reyonundan eli bos donup kasada odeme yapacakken, kasaya dogru yanimdan atak yapan 2cocuk annesi bikadinin elinde gordum onu. Mavi denizci uniformali, karnindan bastirinca vaklayan Donald. Icim eridi, baska var mi diye sordum ve tek kaldi cevabini alarak yikildim. Kadini ekarte etmek icin sn.de 32 fikir gecti aklimdan ama yapmadim, yapamadim... Huzunlu ifadeyle pelusa baktim ve emindim ki o da bana huzunlu bakiyordu.

Yorumlar

E. Wsdm dedi ki…
sadık karakaş'ın hüzünlü danıld amca hikayesi bloggger'da
E. Wsdm dedi ki…
ağzı daha geniş idi, evet aynısıydı. dediğim gibi sadece kıyafeti açık mavi ve ağzı bildiğin yamuktu yoksa 17 teleye sağlam mal.
E. Wsdm dedi ki…
izliyorum ulan.


peşindeyim sadık!

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nerede eski bonibonlar?

Montaigne "Denemeler" den alintilar

Minimalizm üzerine düşünceler