Erken yasta ingilizce ogrenmek...

Epey kucuk iken, iyi bir subat karnesiyle eve dondugumde babamin ani bir sevinc dalgasi halinde cevresine yayilimini izlerken guzide bir karne hediyesi beklentisine girmistim.O yastaki cocuklarin fiziksel aktivite partneri oyuncak acligiyla titreyen bunyelerine ilac olacak bir hediye sadece. Belki Adidasimsi kalitede mesin top olurdu, belki garip renkli ucube temali bir lego seti veya mantar tabancasi.Tum bu beklentilerin olusturdugu olumlu dusunce, evrene yollanan o bolca olumlu enerji yetmedi, yetemedi o aksiyon oyuncagina ve babam bir pazar gunu gazete almaya gidip o "olgun cocuk isi, zeki civciv icadi baygin set" ile geldi.Evet, babamdan yasima uygun bir hediye beklerken, babam beni gelecek kaygilarinin icine atacak ilk adimi atarak, "English With Me" adli kasetli-dergili ingilizce ogrenme setini getirmisti.Cocuk beynime kotu gelen bir izlenim de Robby adli Ingiliz beyfendisi robotun cok kotu bir cizime ve imaja sahip olmasiydi.Robotlara olan sempatim gun gectikce azalip, bu taban seviyesine inmistir bu vesileyle.Nargile icen biyikli robot olsaydi bunun mantiksizligini ortbas edecek ve bunu icimizden biri olarak gorecek bir beyin yapisina sahip olan cocuk, bu hediye karsisinda tam anlamiyla yikilmisti.Cunku her cocuk gibi o da sadece o ani dusunerek yasiyordu ve gelecek neydi ki bilemedi bilemedi... Babam ise beni opup, basarilarimin devamini diledi ve ingilizcenin temellerini benim uzerimde erken yasta attigi icin epey huzur doluydu.Oysa babam arkasini dondugunde ben imha calismalarina baslamistim.O set, hicbirzaman hayirlara vesile olmadi ama suan ingilizcem cok iyidir.Babam yine de amacina ulasmistir yani.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nerede eski bonibonlar?

Montaigne "Denemeler" den alintilar

Minimalizm üzerine düşünceler