Good ol' *coop days

Ben cok kooperatif bir cocukluk donemi gecirdim. Beraber erik agaclarina dalardik. Biri agac sahibini (cocuklarin gozunde, onlari yakalayip dislerini canli canli ceken, burnundan dumanlar cikaran dev cusseli gaddar adam!) gozlerdi, digerleri ise erik gathering islemini gerceklestirdi. Agaca cikma yetisinde olanlar cikip artistligini yapar, cikamayanlar yada usenenler asagidan tas atarak garip bir yonteme imza atarlardi. Meyveli agaci taslarlar lafinin vaka sunumu ama biraz farkli bir mentaliteyle.
Eskiden kazandigimiz bilyeler o kadar fazlalasmisti ki bir donemde ceplerden tasardi raflara dolardi. Kimse cebe indiragandi yapmaz,ben de cok var sen de az var sen eziksin demezdi (pokemondan sonra cocuklari hirs burudu) cok olanlar, az olanlara gonlunden kopartirdi. Vermese bile en azindan onumuze gelene 100 tekme yaparken yanlarina alirlardi belli bir sure.

Simdi bakiyorum da, arkadaslik msne eklemekle, facede video paylasmakla gelisiyor, kooperasyon deyince de mmorpgde ally olmak anlasiliyor. Sonra fastfood cocuklarin agzinin kenarindan salyasi sarkiyor, Aberkombi giysiler icinde haslanmis patates gibi gencler dolasiyor.

Yorumlar

Deniz Tasdogen dedi ki…
Biz tam gecis donemiydik, nasil ailelerimiz bizi anlamadi biz de yeni nesili anlamakta gucluk cekiyoruz. Literaturun Y-Generation dedigi kusaga hos geldiniz :) Artik hersey digital dunya uzerinden kicini kipirdatmadan yuruyor. Hizli iliskiler, hizli yemekler, hizli tuketim, hizli uretim... iste boyle birsey, iste boyle birsey...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nerede eski bonibonlar?

Montaigne "Denemeler" den alintilar

Minimalizm üzerine düşünceler