...Gel opeyim gerdanindan

Turk muzigini uzun seneler dinlemedikten sonra, bundan kaynakli acligimi doyurma cabalarimdan daha once bahsetmistim.Niye dinlemedim yerine, nasil doyabilirim demeyi uygun bularaktan cesitli arastirmalar, dusunceler, hoppidiler urettim ve kafamda beliren en saglam soru su oldu: Dinledigim sanatcilar, sarkilar bana cok duygu yuklu ve anlamli gelmekte, bu bizim muzigimizin bizim duygusal yapimizi yansitmasindan mi kaynaklaniyor, yoksa ben uzun sure duygusuz ve tek amaci gaza getirmek olan muzik dinledigim icin mi bu kadar farkli geliyor?Muhtemelen her ikisi de ama ne oranla, ne derece bilemedim, bilemedim.Gerci pek de bir onemi yok, zevk aldigim surece:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nerede eski bonibonlar?

Montaigne "Denemeler" den alintilar

Minimalizm üzerine düşünceler