Levent Yuksel Nostaljisi!

Birsure once tesadufen ve isteyerek Levent Yuksel dinlemeye basladim.Etkileri tahmin edemeyecegim boyutlara ulasti.Uzun suredir turkce muzigi arka plana itmis biri olarak hem bu boslugu doldurdum bir nebze, hem de 90'lar nostaljisi yapmis oldum.Bir sarki beni salincakta sallanirken duydugum garip hisse,bir sarki beni leblebi tozu-damak iliskisinin garipligine goturdu.Ve tum bu olanlarin gaziyla heyecan verici ama ayni zamanda tehlikeli bir ise girismis oldum: 90larin aklimda yer etmis tum turkce sarkilarini arastirip bulacak ve arsivime katacagim.Bu kendime verdigim en yeni misyon yada en yeni hedef, hayirlar ola!

Yorumlar

Omurden dedi ki…
geçerken uğradım da..
o benim de yapmak istediğim bişey. keknan doğulu ve tarkan full var, tabi ayırmak lazım ,hepsini isteyeceğini düşünmüyorum :P
mirkelam,levent yüksel,sertab, oya bora'nın güzel şarkıları var. burak kut'da var biraz. bence karma bişeyler yapabiliriz ;)

http://www.last.fm/user/ptahmos

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nerede eski bonibonlar?

Montaigne "Denemeler" den alintilar

Minimalizm üzerine düşünceler