oxparade izmir


ilik gibi kizlarin ve koruk gibi erkeklerin diyari izmirin sicak insanlarinin kendini pazarlama yontemlerinin bol cevirkaziyansaminciligi karsisinda artik sasirmiyorum elbet. Ama bu yeni g.t yalayici yontem ilginc geldi biraz, amaci bariz bir sekilde okuz olmak. Kro, arabeskci yada ulkuculerin sahiplendigi kaliplarla, eski ayaga renkli cizgili corap gecirip, ben oyle bulunmaz hint kumasiyim, o kadar egoluyum o kadar ozguven sahibiyim ki kendimle dalga geciyorum, kalitesiz laflar kullanarak kafa karistiriyor, ilgi cekiyorum denmekte.

^^Normaldik, sonra normal olmayin bir degeriniz kalmaz, fark yaratamazsiniz dediler. Gencler hemen degisti, genizler doldu gozler yasardi otlar bitti kutuphane onlerinde. Anormal olduk, catistik gerildik fark yerine terk olduk kendimizden. Isler oyle bir sarpa sardi ki artik okuz oldugu icin insanlar gurur duyar hale geldi. Hey sen normal! Niye normalsin, niye bize benzemiyorsun?^^

Edit: Evet, incisozlukten ve kendi aralarinda analjezik etkili amacsizliklarindan hoslanmiyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nerede eski bonibonlar?

Montaigne "Denemeler" den alintilar

Minimalizm üzerine düşünceler