Yaradana Maradona!

Gecen gece dolabi actim, o kadar doluydu ki odaklanamayip kapattim. Masadaki gullacin goruntusunu begendim, catalladim goruntusunu bozdum. Yanindaki erikten bir tane aldim isirdim ama cok yumusakti, yarim birakip koydum. Salona dondum birakilan sutu ictim, biyik oldu. Disimi fircalar gibi yaptim ve yataga isik acik gittim. Yatagin yanindaki sandalyede duran, hic bitmeyecek kitabi actim. Bitmedi. Uyumusum. Hem wireless acik kalmis, hem isik. Uyaninca kendime cok sinirlendim ve biraz tirt insana donustugumu uzun uzun irdeledim. Burnumdaki tatak kurumus, istekli nefes alisverislerimde sivisle diye dalgalaniyordu. Artik otesini berisini dusunmeden yasamak istedigimi belirttim, gerekince koyuveregitzile cekebilmeyi, otobuste teyzelere surat yapmayi istedim. Kuslar disarda vikir vikirdi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nerede eski bonibonlar?

Montaigne "Denemeler" den alintilar

Minimalizm üzerine düşünceler