Kosu gunlukleri - II

Amcalarin cesitliliginin teyzelere gore daha fazla oldugunu soyleyebilirim. En temel olarak uce ayrilmaktalar.

Birinci grupta, yillarin pismanligiyla, gobegiyle acayip gaza gelmis, kendini hirsli egzersizlere ve ise yaramayan hizli kosulara adamis, ivmesi fazla mesafesi az olan amcalar. Yasla birlikte yavaslayan ve sacmalayan metabolizmaya ragmen, kendilerini genc hissetmek isteyen ama birsekilde basaridan son anda sapmis 50 yas insanlari. Daha sakin ve yavastan baslasalar olaya, dunya daha guzel bir yer olacak esasinda.

Ikinci gruptakiler, kendini bu ise adamis, 2 saat durmadan araliksiz kosabilen, gencleri dumura ugratan, biyonik amcalar. Bir keresinde cok gaza geldim, arkasindan yetistim, amcayi gectim, cok mutlu oldum, sonra biraz arayi acayim dedim, actim, sonra yavaslamaya basladim, sonra enerjim bitti durdum. Amca yanimdan sivisle! diye gecti, sonra bir bucuk saat daha durmadi. O gunden beri amcalara bulasmiyorum.

Ucuncu gruptakiler, "doktor soyledi geldik" diyen yalandan amcalar. Gecenlerde bir amca beni yanina cagirdi ve dedi ki "benim dizimde meniskus var evladim, doktor egzersiz yap dedi geldik, ne yapiyim?". Bisiklet dedim, bisiy dedim. Sonra gozleme durdum. Toplamda 3 dk yapmadi, muhtemelen kiraathaneye dogru yol aldi.

Ozel ve tek kisilik grup: Hey sen, Al Pacino adam! Sen nasil birisin, tum aletleri 15 dkda yapip gidebiliyorsun? Bu artizlik hayata mi, tanriya mi, yoksa bizim gibi birbucuk saat orada debelenenlere mi? Durduk yerde yarisir gibi yasamaya baslayan amcalardansan, bitmez bu devinim, bitmez bu cile.

Dedim ya, cok egleniyorum ben, hayat pek cok guzel.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nerede eski bonibonlar?

Montaigne "Denemeler" den alintilar

Minimalizm üzerine düşünceler