Kosu gunlukleri - III

Evet, en sonunda sana geldik, vucudu diri-yuzu yasli kopek sevici orta yas kadini. Seni her halinde takdir ediyor, her halinle seviyorum demek isterdim ama bir halin beni benden almakta. Getirdigin kopek mamalari ve tasa koyup getirdigin erikli sulari hepimizin ruhunu gidiklamakta, hayvan sevgisinden yola cikip seni sevmeye giden uzun bir yolda bize guzellikler saglamakta. Ama yesillikte, cimlikte kopeklerle yuvarlanman, adi sani olmayan "untitled" sokak kopeklerine "toni, coni, badi" gibi amerikan isimleri takman (cok filim izleyen bir teyzeyle karsi karsiyayiz en kestirme yoldan amerikan emperyalizmi tarafindan derinden etkilenmis bir teyzeden.- oo bak ithalmis, ben kacirmam bu kaliteli mali arkadas, teyzesi.), kavga etme girisiminde bulunduklarinda birbirlerine havladiklarinda "sus toni, bak o, badi. Kardes o, kardesin o senin" deyip akrabalik iliskileri kurman da ne demek oluyor?

Cok eglendigimi soylemis miydim? Herneyse aynen oyle.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nerede eski bonibonlar?

Montaigne "Denemeler" den alintilar

Minimalizm üzerine düşünceler