Hklti36Fljf (Hakalti 36 Filijif)

"Sadik hersey tamam da bu filijif milijif de ne yahu?" gibi olagan karsiladigim sorularin epey cogalmasi uzerine bir basin aciklamasi tadinda bu nickin gecmisini aciklamak zorunda hissettim kendimi. Buyrun aziz hemsirelerim:
"12 Agustos 2007 tarihi, benim last.fm kaydimi silip yeni hesap actigim aziz gundur. (O siralar benim suan burada aciklamayacagim kadar ozel zamanlardir.) Kliselesmis siteye uye olma formunu istekli ve hizli birsekilde doldurduktan sonra, bir tek eksik yer kalmistir ki o da nick kismidir. "Evet, evet bu guzel olucak diyip yazmaktan vazgecme" eyleminin periyodik tekrarlari sonucu yaklasik 20dakika gecmistir ve bu artik bunyede "nar yerken; eee siterim simdi narini, marini yemiom len diyerekten ayiklamaya usenen insan modeli hissiyati" 'na sebep olmustur. Bu caresizlik aninda zihnim en kestirme cozum olaraktan "gozleri kapatip iskembeden nick sallama" eylemine goz kirpmistir cilginlar gibi. Gozler umutlar kapanmis ve parmaklar klavyenin tuslari uzerinde random basmalar gerceklestirmistir.Gozler yine umutla ve isi sonlandirmanin verdigi tezek rahatligiyla acilmis ve benimle ozdeslesecek o muhtesem kombinasyonu gormustur: Hklti36Fljf! Hklti36Fljf! Hklti36Fljf! Ilk basta sadece soylenmesi kulaga hos gelmistir, ardindan sirdasa, es-dost-akraba uclusune, konu-komsu ikilisine hatta iyi yerde yapilmis ekmek kadayifina donusmustur benim icin. Hernekadar yaptirmayi dusunmesem de, eger dovme yaptiracak olsaydim, Hklti36Fljf ideal bir body modification olurdu benim icin. (Cheers)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nerede eski bonibonlar?

Montaigne "Denemeler" den alintilar

Minimalizm üzerine düşünceler