Haci o degil de!

"Haci o degil de, bana bir degisiklik lazim buaralar." cumlesiyle baslayip "aklimi, kendimi uzaklara goturesim var" cumlesiyle devam eden bayma bazli "tsubasada bitmeyen sahaya uyuz olma" hissi veren kaliplarin sonunu duymak istemem.Bide kizarim boyle.Sen kendini degistir de bir fark yarat bakalim alginda, at gozluklerinde, gor bakalim atli karincayi- bol cikolatali ekleri, jelibonlu kekleri.Dibidit dibidit monotonlugun dibine vur, sonra de ki benim cevrem artik beni tatmin etmiyor, beni tatmin edecek- suratimda "osurma sonrasi rahatlamis insan profili"nin tipkisini olusturacak, evlerin sekerlemeden, sarisinlarin misir cipsinden oldugu "Wonderland"ime gideyim, ben haric hersey farkli olsun.Neymis efendim, can cikarmis da huy cikmazmis.Insan neden kendini degistirmeliymis.BOK.


"Ridvan bile artik yaslanmaya baslamis.Pes lan"

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nerede eski bonibonlar?

Montaigne "Denemeler" den alintilar

Minimalizm üzerine düşünceler